Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

BIURO OBSŁUGI KLIENTA – NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA

Wraz z kolejnymi etapami otwierania gospodarki Prowod Sp. z o.o. dostosowuje pracę Biura Obsługi Klientów, przy ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole (Czarnowąsy), celem umożliwienia Państwu załatwienia spraw bezpośrednio z pracownikiem Spółki.  Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.

Brak opisu obrazka

Miło nam poinformować, iż od dnia 11 maja b.r. (poniedziałek) wprowadzamy możliwość indywidualnej obsługi Klienta na bazie telefonicznych zapisów. Klienci będą obsługiwani po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty w Biurze Obsługi Klienta.

Zapisów można dokonać dzwoniąc pod numer: 604 997 570 w godz. 8.00 do 15.00 (pon. – pt.)

Jednocześnie zachęcamy, jeżeli jest to możliwe do unikania bezpośrednich kontaktów i załatwiania spraw poprzez kontakt telefoniczny, czy też mailowy:

1. Biuro Obsługi Klienta w Opolu (Czarnowąsach)

ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole

czynne: pon.-pt. w godz. 7.00 – 15.00

tel. 77 469 11 81 w. 13,17, e-mail:

2. Usługi komunalne (Kup):

ul. Rynek 4, 46-082 Kup

czynne: pon.-pt. w godz. 7.00 – 15.00

          tel. 77 469 55 55,  e-mail:

Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów i wrzucenia ich do skrzynek pocztowych znajdujących się na bramie  w obu lokalizacjach.

Informujemy również, że nadal nie są przyjmowane wpłaty gotówkowe, stąd prosimy o ich dokonywanie drogą elektroniczną

Wersja XML