Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

e-BOK

link do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Spełniając oczekiwania klientów PROWOD Sp. z o.o. oddajemy Państwu do dyspozycji

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dla klientów z gmin: Dobrzeń Wielki, Popielów i Murów, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą klienta załatwią Państwo przez Internet.

e-BOK jest platformą internetową dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i jest całkowicie bezpłatna.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia:

- stały dostęp do informacji o aktualnym saldzie należności za usługi wodno-kanalizacyjne,

- powiadomienia e-mail o wystawieniu u udostępnieniu e-faktury,

- podawanie odczytu licznika/-ów,

- kontrolowanie historii odczytów licznika/-ów,

- wysyłanie korespondencji np. zgłaszanie awarii, reklamacje jakości wody.

Szczegółowe informacje dotyczące Elektronicznego Biura Obsługi PROWOD Sp.z o.o. znajdują się w „Regulaminie korzystania z usług Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) w PROWOD Sp. z o.o."

 

jak_zarejestrować_się.png

 

PDFUlotka informacyjna e-Bok.pdf (1,03MB)

 

Wersja XML